22. jaanuar 2012

Шанс для неудачников. Том 2

Роман Злотников, Сергей Мусаниф
Вселенная неудачников 4
2011 a.
313 lk.
 
Устройство генерала Визерса сработало, но лишь отчасти. Оно не предотвратило войну, а лишь отодвинуло ее начало, и через двести пятьдесят лет все возвращается на круги своя, и боевые корабли скаари уже летят к человеческим планетам.
На этот раз в роли защитника человечества готова выступить Кленнонская Империя, быстрее Альянса оправившаяся от удара, но шансы на спасение невелики.
У Алекса есть свой собственный план действий, но для того, чтобы все получилось, Алексу предстоит ответить на главные вопросы: кто он такой на самом деле и зачем его вытащили в будущее из двадцать первого века?

Arvamus:

Kindral Vizersil õnnestus ainult sõja algust 250 aasta võrra edasi lükata, kosmilises mastaabis on see väga tühine aeg. Aleksil on sündmuste lahendamiseks oma plaan. Ja teatud mõttes see ka töötab, kas just päris nii, nagu Aleks seda kavandas ja ootas, aga tulemuse see annab.
Ning lausa sellise tulemuse, et Aleks saab lõpuks teada, kes ta tegelikult on ning miks oli ta vaja kahekümne esimesest sajandist välja tirida ja miks kogu see trall ta ümber käis.
Minule oli loo puänt üsna ootamatu ja põnev. Üldse mitte halvasti välja mõeldud. Ja eelmisest kahest raamatust tundus see parem ning põnevam ka olema. Saab viie.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar