1. veebruar 2014

Enigma

Tony Healey
Far from Home 13
2014. a.
248 lk.

A year has passed since the crew of the Defiant were thrown far from home.
Now they face a new mission of exploration and discovery. A vast alien object has been discovered in uninhabited space, and Captain Jessica King is tasked with determining what the object is, and whether or not it poses a threat to the Terran Union. But there is more to this enigma than any of them could possibly imagine...

Arvamus:

Kapten King saadetakse Defiantiga kiirkorras ühte veidrat kosmoseobjekti uurima. See on selline 60x20 km silinder ühe hävinud tsivilisatsiooni endises kodutähesüsteemis. Väga sõjaka ja kõrgeltarenenud tsivilisatsiooni kunagises kodusüsteemis...

Ja edasine on hale plagiaat Arthur C. Clarki romaanist Rendezvous with Rama. Kui ma poleks täpselt aasta tagasi Clarki Ramat lugenud, võinuks ma seda Enigmat veel nõrgapoolse kolme vääriliseks pidada. Aga Rama mulle meeldis ja on veel suhteliselt värskelt meeles, nii et Healey kirjutatu tundub ikka armetu käkerdisena Clarki kõrval. Ja kuidas saab nii üheselt teise kirjaniku teost kopeerida? Täiesti arusaamatu.

Mis putukas seda Healey't küll hammustas, et ta ei võinud Far from Home sarja esimese 12 osaga ära lõpetada? Järjekordselt on mängus rahahimu nagu mitmete teistegi uute ja veidi positiivset tähelepanu pälvinud autorite puhul näivad asjad olevat? No et jõudis ta sari mingite edetabelite ülaotsa ja tekkis vastupandamatu soov taguda rauda, kuni see kuum on (et siis antud teemast-sarjast võimalikult palju raha välja pigistada...)?!

No mis ma siin rohkem ikka arvan või mida ma hindan... läbi ma selle raamatu ju lugesin, nii et ühte oleks nagu vähe hindeks panna, jään siis väga nõrga kahe juurde.
Ja Far from Home sarja järgmisi osi ma enam ei loe! See raamat siin oli lugeja petmine!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar