20. aprill 2014

Foreigner

C. J. Cherryh
Foreigner 1
1994 a.
378 lk.

It had been nearly five centuries since the starship Phoenix had become lost in space and had encountered the world of the atevi. On this world where law was kept by registered assassination, war between the humans and atevi was inevitable. Now, 200 years after that conflict, the sole human allowed into atevi society is marked for an assassin's bullet....

Arvamus:

Väga hästi kirjutatud, põhjalik, süvitsi minev raamat, teema on samuti hea - inimesed võõral planeedil ja nende suhted põlisasukatega... aga just see rahulikkus ja sündmuste hirmus aeglane arenemine ning vähene põnevus, no ei ole tegu raamatuga minu (praegusele) maitsele. Oleks see raamat mulle kohe ta ilmumise järel kätte sattunud kui ma vahel kuude kaupa lugemiseks uut ulmeraamatut ei leidnud... aga praegu... ehk siis, kui ma veel 20 aastat vanemaks olen saanud (annaks jumal elupäevi...) ja kui siis ikka veel ulmest huvitatud olen, ehk siis tasuks mul veelkord
atevi
selle teose (ja sarja) kallal jõudu proovida. Praegu jääb raamat aga kolmanda raamatu/osa kolmandas peatükis pooleli ning hindeta.

Ning lisaks panin endale kõrva taha, et sellele esimesele ebaõnnestumisele vaatamata tasuks juba lähemal ajal Cherryhi mõne teise sarjaga veelkord proovi teha. Autor tundus ju igati sümpaatne olevat. Ehk on ta ka midagi tempokamat kirjutanud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar