7. aprill 2014

The Biofab War

Stephen Ames Berry
The Biofab Wars 1
1984 a.
192 lk.

Earth’s been invaded, but nobody knows it. Invaded by biofabs—the Scotar—a diabolically crafted life form dedicated to turning mankind into either supper or shuffling brainwipes.

Cold and miserable on old Cape Cod, ex-CIA officer John Harrison and his lovely, handle-with-care Israeli partner Zahava stumble upon a Scotar nest. Going down before a wave of alien warriors, the pair is saved, flitted to the deck of the battle cruiser Implacable. But even with that ancient, mighty starship at its side, Earth’s survival hangs in the balance as Scotar reinforcements pour in and the fighting rages.

And then there are the mindslaves.

Arvamus:

See raamat läks mul küll eriti kiiresti prügikasti. Paarkümmend lehekülge ja 2 peatükki pidas mu kannatus vastu.
Mingid scotari nimelised putukad on end Päikesesüsteemis ja Maal vaikselt sisse seadnud ja endine LKA agent hakkab nüüd neid nottima. No nali missugune, aga kui raamatu ilmumisaastat vaadata, siis polegi selline süžee ehk midagi imelikku, ainult et see raamat oleks mulle siis veerand sajandit varem pidanud kätte sattuma.
Ja mis pagana inglise keeles see lugu kirjutatud oli?! Ma olen sadu ingliskeelseid raamatuid lugenud ja arvan, et saan sellele keelele ikka pihta, aga selle raamatu lugemisga jäin kohe alguses hätta.

Seega arvatavalt raamatu lapsik sisu ja keeleprobleemid = raamatu (ja muidugi ka sarja) poolelijätmine ja hindeks juba teine üks järjest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar